Persoonlijke aandacht en vertrouwen
De hoogste kwaliteit
Professionele werkplaats
Ruim 60 jaar ervaring
Cube | STEREO HYBRID 160 HPC SLT 750 NEBULA

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC SLT 750 NEBULA 2024 XL

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC SLT 750 NEBULA 2024 XL
Cube | STEREO HYBRID 160 HPC SLT 750 NEBULA | 73750022

CUBE STEREO HYBRID 160 HPC SLT 750 NEBULA 2024 XL

8.999,

Verzenden

Laat je door ons vakkundig adviseren bij de aanschaf van dit type fiets. Zo kunnen wij rekening houden met jouw persoonlijke situatie en wensen, zodat je straks over een fiets beschikt die optimaal bij je past.

Beschrijving

Op de Stereo Hybrid 160 HPC SLT 27.5 vindt je het beste van het beste. Zoals een extreem hoogwaardig Fox Factory-onderstel, met vooraan een stijve 38 Float met 170mm veerweg en achteraan een Float X. Hiermee is er geen trail die zich niet laat bedwingen, zeker omdat de Magic Mary/Big Betty bandencombi van Schwalbe grossiert in tractie en demping. Het schakelen wordt draadloos uitgevoerd door de Sram AXS 12-speed transmissie en ook de RockShox AXS-zadelpen laat zich draadloos verstellen. Het vertragen is uitbesteed aan Magura. Hun inmiddels legendarische MT7-stoppers met extra grote, tweedelige remschijven behoren tot de krachtigste remmen die je kunt krijgen. En hebben we de carbon Newmen-wielen al genoemd? Dit is de standaard als het gaat om Bosch CX-bikes. De volledig in het carbon frame geïntegreerde batterijbehuizing, waarin plaats is voor accu's tot 750 Wh, vormt het solide fundament van de Stereo Hybrid 160 HPC. Stijf en stevig, maar ook schoon en droog. En natuurlijk praktisch, met plek voor een grote bidon in de voordriehoek. De kabels gaan het frame in door de balhoofdbuis. Mooier, lichter en vooral ook sterker. Dat laatste geldt trouwens ook voor de extra grote lagers in de achterbrug en de extra dikke 1.5 inch dikke balhoofdbuis. Vlijmscherp sturen is gegarandeerd. Daarbij biedt onze vertrouwde Enduro-geometrie een fijne mix van stabiliteit, controleerbaarheid en levendigheid. Ons beproefde vierpuntsonderstel, met 160 mm achteraan en 170 mm aan de voorkant, absorbeert grote keien en harde landingen probleemloos, maar zonder dat dit ten koste gaat van de rijdynamiek.